Mammor är otroliga!

Eller ja , min mamma är otrolig! Andra kanske har en pappa eller både och som ställer upp för er med hästarna.
Jag har både och , för det mesta mamma , men pappa skjutsar om det är så och hjälper mig.
Men mamma är hon som "bryr" sig lite mer, ta med det , fixa det, glöm inte det osv.
Ibland ställer dom verkligen upp , själv är jag glad över att min mamma talar om för mig! Annars hade jag glömt
massa saker för längesen.
Mamma betalar , kör, bär , ser till att jag har med mig det jag ska , ser till att grejer till hästen är med, lastar ur, håller i, och ja. Underbar är hon!



Hur har ni det?

/Hanna


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu