Rida.

Ska gå ut och rida min svarta springare. Blir inga bilder då det är påväg att bli mörkt, men tänkte att det ska bli nya bilder imorgon när jag ska rida på något gärde samt porträtt bilder som jag verkligen ska lägga ner mig i! :)

Ska rida ett dressyrpass. Han ska få gå ett högre tempo med längre steg men samtidigt kunna göra det jag ber om. Skänkelvikning, sluta, öppna osv. Tror det kommer bli jättebra då han gått som en klocka dom senaste ridpassen! Bara att hoppas på att det inte är FÖR isigt i paddocken så han vågar gå fortare. Ska även ta lite galopp, men inte mycket alls utan bara några varv galopp i båda varven så han går bra och sedan sluta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv:

Tack! :) Menar du en sådan animerad header som jag har? Vet inte någon sida/blogg där det finns förklaring men om du ha ps så väljer man - fönster - animering :)

2012-01-15 @ 18:49:08
URL: http://pejobe.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu