Rida.

Självklart slappar jag framför tv:n hela dagen och kommer på när jag ser att det är mörkt ute att jag kanske ska gå ut och rida. Kollade på filmen Alla talar om Grace, lite av en hästfilm som varit en favorit ett bra tag. Lika roligt varje gång, bara att jag hatar skådespelaren som spelar mannen i filmen. Hatar när han är med i bra filmer, haha, vissa skådespelare tål jag bara inte. T.ex Ashton Kutcher eller vad han heter kan jag inte heller se i seriösa filmer. Lite knepigt det där men men ..



Får se om jag ska rida eller inte, det är ju riktigt slaskigt så kanske ska han få en vilodag idag och jag bara myser lite med honom. Fast är så jäka ridsugen, men vi får helst enkelt se. Ändrar mig stup i kvarten så.



Kommentarer
Postat av: Kakedamen

Kjempefin header:)

2012-01-02 @ 16:44:42
URL: http://kakedama.blogg.no

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu