Sova!

Drar mig nu till sängen, ska sova för imorgon ska det hinnas med mycket! Ska åka till soptippen med morfar, lillebror och storebror med en hel hög saker, ska raka Amtess om jag får låna rakmaskinen, ska rida ett hårt ridpass på Amtess, ska ringa (mamma ska) till Thomas och kolla med boxplats och om vi kan flytta in till helgen, ska fixa med lite böcker osv. till skolstarten och sist men inte minst ska jag tvätta alla hästsaker som är lortiga samt smörja alla träns, sadeln och sakerna som jag haft på logen som jag rensade ur idag. Blev nästan inget kvar. Hade mycket med travsaker ifrån Spunky boy, tyglar, täcken och en hel drös nosgrimmor. Blev en hel IKEA kasse med bara läder remmar! Hittade även en söt grimma med ludd på som jag glömt bort helt och hållet. Ska se om den passar Amtess så ska han ha den i hagen.

Så imorgon blir det en fart fylld dag, älskar att ha saker att göra hela dagarna. Finns inget värre än att gå och dra benen efter sig.



Denna lilla krabat kryper jag ner i sängen med varje natt, varit så i snart 3 års tid! Min egna lilla gris :D

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu