Stanna ?

Som Hanna skrev så har ju mer än 80% röstat att vi inte ska sluta blogga här. Dock är jag liite tveksam då jag inte känner något sug alls till att blogga här längre pga. olika saker. Men vi får helt enkelt se hur det blir från min del, annars får dom andra två tjejerna blogga själva här.

Ska i alla fall dra ut och longera Amtess. Uppdateringen får vi se hur det blir med ikväll! Kanske inget, kanske mycket. Kommer troligen bestämma mig ganska så snart, inom närmaste dagarna, om jag ska fortsätta blogga här.




Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu