The day.

Enligt planeringen idag så ska jag longera med inspänning i ca 20min, får hoppas det inte är alldeles för kallt.
Annars blir det bara en kort promenad, eftersom det är -15 här.
Idag är det en tråkig dag när jag har inget att göra, hatar när det är så!
Och eftersom mammi jobbar till tre så har jag ingen skjuts, annars kunde jag ju spenderat dagen i stallet.
Men jag får väl ligga här i sängen och blogga hela dagen, nästan ;)

Just nu kikar jag lite på transporter till salu, eftersom vi inte har någon så ska vi strax köpa en.
Så nu håller vi utkik efter en fin transport till ett lagomt pris, om det går att hitta?
När vi har köpt transport så ska jag börja träna ordentligt, eftersom det är större möjlighet när man kan ta sig bort till ridhuset. Och eftersom padocken i stallet där Jojo står nu är liten blir det svårt att träna där hela tiden + att den har varit stenhård länge nu.
Men vi får hoppas att vi hittar en transport snart, för jag vill börja hoppa nu!
Vad har ni för någon transport? Vad är bra/dåligt med den?



Min snyggfis!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu