Vila idag.

Idag får Amtess vila, skiter i om han blir galen i några dagar. Skolan känns bara så jobbig och jag orkar inte rida idag helt enkelt. Så han får vila så får jag också vila! :D Imorgon ska vi troligen på hoppträningen igen, hoppas hoppas! Då blir det att inviga dom nya JW ridbyxorna samt schabraket.

Ska även försöka komma ner till Hööks någon dag och köpa ludd till benskydden då jag inte tycker att dom sitter så skönt, eller ja det ser inte ut som att dom gör det. Men är rädd för att jag inte ska kunna knäppa dom efteråt eftersom han har på hålet längst ut redan.Ska även inhandla ett helt par vanliga benskydd som jag kan ha som slit och släng så kanske läderskydden håller längre, även ett par vita damasker, tyvärr hittar jag ingenstans i storlek XL ?! Ska även leta upp boots med ludd, tror det blir ett par vita Eskadron. En grimma till också .. hehe, vill ha mycket med detta är behövligt! :D


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu