Yeey!

Det funkar äntligen att lägga upp bilder, great!
Så nu kommer det bli fullt ös på bloggen, och så slipper Hanna uppdatera helt själv ;)

Gick upp ganska tidigt idag, eftersom jag skulle hinna fixa i mitt rum och åka till stallet vid 11 tiden.
Runt halv ett hämtade vi upp Matilda och Sabina, och vi började rida ungefär 2.
Red i ca en timme, sedan hem med Jojjsi och pussa lite på han.
Efter det åkte jag hem för att få i mig lite mat, sedan var det us möte på gång!
Som tog en timme ungefär, efter det kollade jag på ett tag när Amelia hopptränade.
Och det lilla jag såg tyckte jag såg jätte bra ut, Amtess var riktigt fin och maffig att se på! :)

Som ni kanske förstår har dagen varit full med aktiviteter, så är ganska slut just nu.
Men blogga det orkar jag såklart! :D



Sommar ♥

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu